Onderzoek naar onze dienstverlening

We horen graag wat u vindt van onze dienstverlening. Wat gaat goed en wat kan beter? Vul uiterlijk zondag 8 september een vragenlijst in en help ons onze dienstverlening te verbeteren.

Elke dag zorgen de medewerkers van de gemeente dat het prettig wonen, leven en ondernemen is in onze mooie dorpen. In de dagelijkse praktijk merkt u hier het meeste van in onze dienstverlening aan u. Denk daarbij aan het aanvragen van een paspoort, het doorgeven van een probleem in de openbare ruimte of een medewerker van de gemeente die bij u thuiskomt om te kijken of u hulp nodig heeft. Dat willen we goed doen. 

Vragenlijst invullen

Vul de vragenlijst in

We nodigen iedereen uit de gemeente Beuningen uit om een vragenlijst in te vullen waarin u meer vertelt over uw ervaring met en uw wensen voor dienstverlening. Uw mening is belangrijk voor ons. De resultaten van dit onderzoek gebruiken we om onze visie op dienstverlening te vernieuwen.

De vragenlijst bestaat uit negen vragen en invullen kost ongeveer 5-10 minuten. Uw antwoorden zijn anoniem. Vul de vragenlijst uiterlijk zondag 8 september in op www.beuningen.nl/onderzoekdienstverlening en help ons onze dienstverlening te verbeteren!

Meer weten?

Heeft u nog vragen? Bekijk of uw vraag in de lijst met veelgestelde vragen hieronder te vinden is. Heeft u een andere vraag? Stuur dan een mail naar gemeente@beuningen.nl of bel ons via telefoonnummer 14 024. U kunt ook een papieren versie van de vragenlijst ophalen bij de receptie in het gemeentehuis of Stichting Perspectief en de bibliotheek in Beuningen.

1. Wat gaan jullie met de antwoorden op deze vragenlijst doen?

Wij gebruiken de antwoorden om te zorgen dat onze dienstverlening beter aansluit op de wensen van onze inwoners. Als we weten wat onze inwoners belangrijk vinden, kunnen we onze dienstverlening hier de komende jaren op gaan aanpassen.

2. Tot wanneer kan ik de vragenlijst invullen?

U kunt de vragenlijst invullen tot en met zondag 8 september.

3. Waarom willen jullie mijn leeftijd en woonplaats weten?

Daarmee controleren we of het onderzoek representatief is. Hebben genoeg jongeren of ouderen de vragenlijst ingevuld? En hebben we voldoende ingevulde vragenlijsten van inwoners uit al onze dorpen?

4. Kunnen jullie een schriftelijke versie opsturen?

Dat kan zeker. Bel ons hiervoor op telefoonnummer 14 024. U kunt ook zelf een papieren versie van de vragenlijst ophalen bij de receptie van het gemeentehuis of bij Stichting Perspectief en de bibliotheek in Beuningen.

5. Krijg ik te horen wat er uit de vragenlijst is gekomen?

Wij delen de uitkomsten van deze vragenlijst met de gemeenteraad medio oktober. Alle informatie die we met de raad delen is openbaar.

6. Wat krijg ik hiervoor? Wat kan ik winnen?

Wij krijgen hiervoor waardevolle informatie om onze dienstverlening aan u te kunnen verbeteren. U kunt geen prijs winnen als u meedoet.

7. Ik heb via de post al een enquête ontvangen, wat moet ik hiermee?

Deze week verstuurden we ook de enquête voor de tevredenheid over de jeugdzorg. Die vragenlijst gaat puur over de ontvangen jeugdzorg. We bieden nog veel meer dienstverlening aan. Wij willen ook weten hoe inwoners de totale dienstverlening ervaren.

8. Gaat de vragenlijst ook over belastingen?

De vragen gaan over de gemeentelijke dienstverlening. En dus ook over belastingen. Als u het afgelopen jaar contact had over de gemeentebelastingen kunt u die ervaring ook gebruiken om de vragen te beantwoorden.

9. Gaat de vragenlijst ook over de dienstverlening van partners waarmee de gemeente samenwerkt, zoals Dar en de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN)?

Nee, de vragenlijst gaat over de dienstverlening van de gemeente zelf. U kunt ons wel altijd een tip geven over deze organisaties.