Medewerker belastingen WOZ

De gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen en Wijchen werken samen op het terrein van belastingen/WOZ. Vanuit de centrumgemeente Beuningen worden voor deze vijf gemeenten alle belastingzaken door Munitax verzorgd. Gemeente Beuningen kenmerkt zich door collega’s die hulpvaardig en betrokken zijn. Wil jij als zelfstandige en zelfverzekerde WOZ-specialist een belangrijke rol spelen in het beheren van cruciale gegevens voor een belastingsamenwerking? Ben jij een echte doorzetter die ervan houdt accuraat en nauwkeurig te werken? Dan is dit jouw kans.

Medewerker belastingen WOZ

24 uur

Jij doet ’t gewoon

Als medewerker Belastingen WOZ bij Munitax speel je een cruciale rol in het waarborgen van nauwkeurige en up-to-date gegevens in ons WOZ-systeem. Jouw verantwoordelijkheid omvat het beheren, controleren en verwerken van WOZ-gerelateerde informatie voor diverse onroerende zaken. Je zorgt ervoor dat onze gegevens betrouwbaar zijn en voldoen aan de geldende regelgeving.

Verantwoordelijkheden

  • Zelfstandig beheren en onderhouden van WOZ-gegevens in ons geautomatiseerde systeem.
  • Zorgvuldig controleren en verifiëren van aangeleverde gegevens op juistheid en volledigheid.
  • Actief opsporen en corrigeren van eventuele tegenstrijdigheden en fouten in de gegevens.
  • Samenwerken met collega's en externe partijen om een soepele gegevensstroom te garanderen.
  • Deelnemen aan overleggen en proactief bijdragen aan verbeteringen in het gegevensbeheerproces.

De WOZ-wereld staat nooit stil, dus blijf je flexibel en nieuwsgierig om je kennis continu te blijven ontwikkelen!

Wat neem je mee?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Zelfstandig en resultaatgericht kunnen werken;
  • Herken je je in de volgende competenties: accuraat, digitaal vaardig, leergierig, communicatief en oplossingsgericht? En vind je het interessant om te werken met data? Voel je dan welkom om te reageren!

Wij bieden jou

  • Een uitdagende functie voor 24 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie voor een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij wederzijdse tevredenheid.
  • De functie is gewaardeerd op niveau 7 (maximaal € 3.784,- bruto per maand op basis van 36 uur). Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingeschaald. 
  • Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget (IKB) voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen. Je kunt hierbij denken aan het kopen van extra verlofuren of een opleiding. Het IKB bedraagt 17,45% van je brutosalaris.
  • Een goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Je deelt je eigen agenda in op basis van een Individuele Werkkaart. 
  • Mogelijkheid tot uitruil woon-werk reiskosten. Je profiteert van een belastingvoordeel. 
  • Een iPhone en laptop van de gemeente.
  • Een goede pensioenregeling, we zijn aangesloten bij Pensioenfonds ABP. 
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling en een aantal andere aanvullende verzekeringen.
  • Vergoeding voor een thuiswerkplek

Klinkt goed? Solliciteer dan snel!

Solliciteren kan direct en alleen online via de website www.werkeningelderland.nl. Graag ontvangen we je motivatie en CV vóór 12 augustus. Voor deze functie wordt tegelijkertijd intern en extern geworven. Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor deze functie.

Als je eerst meer wilt weten over de inhoud van deze functie, neem dan contact met teamleider Munitax, Peter Logemann. Hij is bereikbaar via 14 024. De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op 15 augustus en de tweede gespreksronde op 21 augustus.

Nieuwsgierig? Kijk op onze website  www.munitax.nl voor meer informatie.

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van de vacature niet op prijs.