Juridisch medewerker

De gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen en Wijchen werken samen op het terrein van belastingen/WOZ. Vanuit de centrumgemeente Beuningen worden voor deze vijf gemeenten alle belastingzaken door Munitax verzorgd. Munitax kenmerkt zich door betrokken collega’s en een prettige informele en collegiale werksfeer. Munitax doet het samen. Er is ruimte voor creativiteit, vernieuwing en (persoonlijke) ontwikkeling. Belangrijke voorwaarden om resultaatgericht en dienstverlenend te werken. Geïnteresseerd? Momenteel hebben wij een vacature bij Munitax. Kom bij ons werken als:

Juridisch medewerker

36 uur per week

Jij doet ’t gewoon

Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van bezwaar- en beroepschriften en verzoekschriften op het gebied van WOZ-taxaties, de overige belastingen en de Wet Overheid. Je vertegenwoordigt waar nodig de gemeente bij de Rechtbank of het Gerechtshof. Verder draag je zorg voor de uitvoering van het beleid, inclusief advisering over verordeningen op het terrein van gemeentelijke belastingen en WOZ.

Wat neem je mee?

  • Je bezit minimaal HBO werk- en denkniveau. 
  • Werkervaring binnen het vakgebied is vereist. 
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling en kunt inwoners en bedrijven klantvriendelijk te woord staan.
  • Je bent gericht op samenwerken.
  • Je werkt nauwkeurig en je houdt gemakkelijk het overzicht over je werkzaamheden.
  • Je staat stevig in je schoenen.
  • Je bent bereid om trainingen te volgen zoals WOZ Basis en WOZ Juridisch Specialist om je kennis up to date te houden.
  • Je hebt adviesvaardigheden en je vindt het leuk om je hierin verder te bekwamen.

Wij bieden jou

  • Een uitdagende functie bij Munitax voor 36 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie voor een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij wederzijdse tevredenheid.
  • Deze functie is gewaardeerd op schaal 9 (maximaal € 4.752,- bruto per maand op basis van 36 uur). Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingeschaald.
  • Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget (IKB) voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen. Je kunt hierbij denken aan het kopen van extra verlofuren of een opleiding. Het IKB bedraagt 17,45% van je brutosalaris.
  • Een goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Je deelt je eigen agenda in op basis van een Individuele Werkkaart. 
  • Mogelijkheid tot uitruil woon-werk reiskosten. Je profiteert van een belastingvoordeel. 
  • Een iPhone en laptop van de gemeente.
  • Een goede pensioenregeling, we zijn aangesloten bij Pensioenfonds ABP. 
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling en een aantal andere aanvullende verzekeringen.

Klinkt goed? Solliciteer dan snel!

Solliciteren kan direct en alleen online via de website www.werkeningelderland.nl. Graag ontvangen we je motivatie en cv vóór 8 juli. Voor deze functie werven we tegelijkertijd intern en extern. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten. Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor deze functie.

Als je eerst meer wilt weten over de inhoud van deze functie, neem dan contact op met teamleider Peter Logemann. Hij is bereikbaar via 14 024. De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op dinsdag 9 juli en de tweede gespreksronde op donderdag 11 juli.

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van de vacature niet op prijs.