Adviseur mobiliteit
Ben jij de verkeerskundige die graag samen met onze collega’s Beuningen nog mooier en veiliger maakt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Met het beleid dat jij ontwikkelt en het advies dat je geeft, kan jij het verschil maken. Je bent deskundig, proactief en kan goed samenwerken. Kom jij onze gemeente versterken?
Salaris
Min € 3.602 – max € 5.313
Aantal uur
36 uur per week
Onderwijsniveau
HBO
Jij doet ’t gewoon
Als adviseur mobiliteit ben je een belangrijke schakel binnen onze organisatie. Je ontwikkelt beleidskaders en –plannen en zorgt ook dat deze tot uitvoering komen. Zo is net de mobiliteitsvisie en het mobiliteitsplan vastgesteld waar jij verder mee aan de gang gaat. Je regelt en begeleidt de uitvoering van de uiteenlopende acties die in dit plan zijn opgenomen, variërend van infrastructurele aanpassingen, verkeers(veiligheids)onderzoeken, gedragsmaatregelen tot beleidsontwikkeling. Daarbij houd je steeds rekening met de verschillende belangen in en gebruikers van de openbare ruimte. Participatie met inwoners, initiatiefnemers en andere stakeholders maken hier vanzelfsprekend deel van uit. Vanuit je vakgebied draag je bij aan verschillende projectgroepen om onze woningbouwopgave gerealiseerd te krijgen. Daarnaast fungeer je als vraagbaak voor jouw collega’s en het gemeentebestuur. Ook verzorg je de beleidsadvisering op het gebied van mobiliteit bij integrale vraagstukken, zowel binnen als buiten de gemeente. Je vertegenwoordigt de belangen van de gemeente bij externe overleggen, bijvoorbeeld in het samenwerkingsverband de Groene Metropoolregio. Ook ben je alert op landelijke of regionale ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op of bij kunnen dragen aan de bereikbaarheid of mobiliteit in de gemeente.
Wie zijn wij?
Je komt te werken in het betrokken, gezellige achtkoppige team projecten openbare ruimte van de afdeling beleid en ontwikkeling. Je hebt veel contact met bijvoorbeeld de projectleiders openbare ruimte, projectleiders ruimtelijke ordening. Je stemt geregeld interdisciplinair af, mobiliteit komt in vrijwel elk beleidsdomein en elk ruimtelijk project naar voren. We houden elkaar op de hoogte waardoor je ook veel mee krijgt van wat er buiten jouw aandachtsgebied afspeelt, maar wat (indirect) van invloed kan zijn op je werkveld. De lijnen zijn kort, zowel tussen collega’s als met het bestuur, en je krijgt veel verantwoordelijkheid.
Wie zoeken wij?
- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau; of je hebt (aantoonbaar) hbo werk- en denkniveau;
- Je beschikt over kennis en ervaring met betrekking tot verkeer en vervoer, waarbij je een generalist bent of open staat voor het breed ontwikkelen van je kennis;
- Je bent betrokken, ondernemend en komt met creatieve doch praktische oplossingen voor vraagstukken op het gebied van verkeer en vervoer;
- Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
- Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en bent een stevige sparringpartner voor het bestuur.
- Je beschikt over netwerkvaardigheden.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie binnen onze gemeente voor minimaal 32 uur per week. In eerste instantie krijg je een jaarcontract met perspectief op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij wederzijdse tevredenheid.
- Een vast maandsalaris van maximaal € 5.313,- bruto op basis van 36 uur (schaal 10).
- Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,45% van je brutosalaris. Dit gebruik je voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen. Bijvoorbeeld extra verlofuren of een opleiding.
- Een goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Je deelt je eigen agenda in op basis van jouw werkuren.
- Mogelijkheid tot uitruil woon-werk reiskosten. Je profiteert van een belastingvoordeel.
- Een iPhone en laptop van de gemeente.
- Een goede pensioenregeling. We zijn aangesloten bij Pensioenfonds ABP.
- Een tegemoetkoming in de kosten van je zorgverzekering.
- De mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling en een aantal andere aanvullende verzekeringen.
Werken bij gemeente Beuningen
De gemeente Beuningen bestaat, naast Beuningen, uit de dorpen Ewijk, Winssen en Weurt en heeft 26.500 inwoners. Wij zijn een kleine gemeente met de uitdagingen van een grote gemeente. Hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en een breed takenpakket. We maken graag een praatje over het weekend en lopen makkelijk even bij elkaar binnen om te sparren.
Werken voor de gemeente Beuningen betekent werken voor een gemeente die altijd in beweging is. Bij een organisatie die alle vrijheid en verantwoordelijkheid geeft die je nodig hebt. Je werkt aan uitdagende projecten die je voldoening geven. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Voor en met alle inwoners van onze mooie gemeente.
Heb je nog vragen?
Heb je vragen over de functie, wil je eens bellen of koffiedrinken met een toekomstige collega? Neem dan contact op met Björna Peeters, manager Beleid en Ontwikkeling. Je bereikt haar via telefoonnummer 14 024.
Klinkt goed? Solliciteer dan snel!
Enthousiast geworden? Leuk! Wij kunnen niet wachten om je te ontmoeten. Solliciteren doe je makkelijk en snel via Werken in Gelderland. De sluitingsdatum voor deze vacature is 20 januari 2025. We moedigen je aan om zo snel mogelijk te solliciteren. Geschikte kandidaten zullen we in behandeling nemen zodra ze zich aanmelden. En als we een match zien, zullen we je meteen uitnodigen voor een gesprek.
Voor deze functie werven we tegelijkertijd intern en extern. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten. Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor deze functie.
Benieuwd naar onze andere vacatures?
Zit jouw vacature er niet bij, maar wil je wel bij de gemeente Beuningen werken? Stuur ons dan een open sollicitatie of bekijk onze andere vacatures